10 milliós cél az Acernél
Ennyi az álomhatár, ennyi okostelefont akar értékesíteni a cég a 2014-es évben.
Az Acer nagyon optimista az eladások tekintetében, ugyanis 2013-ban 1,5 millióról 5 millióra emelte az eladások számát, ezt szeretné most megduplázni és elérni a tízmilliós darabszámot. A célközönség a teljesen új és a középszintű felhasználók megszerzése amelynek a legnagyobb elérhető piaca jelenleg Dél- és Latin - Amerikában van. Az Acer most kezdte el forgalmazni Chilében a két okostelefonját a Liquid Z3 és Z5 típusjelűt, amelyet hamarosan a brazil, a mexikói és az argentin felhasználóknak is elérhetővé tesz.
Ha ehhez hozzávesszük, hogy a múlt héten a Mobile World Congress-en bemutatott két új telefon, a az E3-as és a Z4-es is kedvező fogadtatást kapott, abszolút érthető a cég pozitív szemlélete az eladások tekintetében.