Acer megoldások az üzleti életben
Ma már az üzlet – így a kereskedelem vagy az ingatlanpiac – jelentős részben online felületeken zajlik. Ennek sok oka van: egyrészt az ügyfelek számára igen kényelmes ez a forma, másrészt időtakarékos is, hiszen nem kell kilométereket utazni egy-egy tárgyalásra, és szinte mindent megrendelhetünk anélkül, hogy kitennénk a lábunkat otthonról.
Ehhez, persze, az üzleti életben is olyan megoldásokra van szükség, amik nem csak megkönnyítik a mindennapi ügyintézést, de naprakész információkkal látnak el, hogy a lehető legjobb döntéseket hozhassuk meg.
Virtuális és kiterjesztett valóság
Hogy mire használható a virtuális és a kiterjesztett valóság az üzletben? Az Acer egyik partnerével, az iStaginggel olyan megoldásokat fejlesztett, amik ezt a két technológiát aknázzák ki.
A virtuális valóság segítségével lehetővé válik, hogy az ingatlanügynök megmutassa a lakást az érdeklődőknek anélkül, hogy ők megjelennének a helyszínen. Ez azért különösen hasznos, mert néha egyetlen pillantás is elég, hogy eldöntsük, érdekel-e minket az ingatlan.
A kiterjesztett valóság abban az esetben lehet praktikus, ha meg akarjuk nézni, hogy az a bútordarab, amit meg szeretnénk venni, hogyan mutat az otthonunkban, amivel elkerülhető, hogy olyasmit vásároljunk meg, ami egyáltalán nem passzol a lakásba.
Forradalom a kommunikációban
Egy vállalaton belül az alkalmazottak sokféle módon és eszközön keresztül kommunikálnak egymással: telefonon, chaten, tableten, csak hogy a leggyakrabban használtakat említsük.
A hatékony kommunikációhoz azonban ma már fontos, hogy minden össze legyen kötve mindennel, és a költséghatékonyság sem utolsó szempont. Az Acer abPBX plus éppen ezt a rugalmasságot biztosítja azáltal, hogy integrálja a hagyományos asztali telefonokat és tableteket, okostelefonokat, illetve egyéb mobil eszközöket, hogy egy globális kommunikációs hálózatot hozzon létre a cégen belül.
Kereskedelem felturbózva
A BYOC lehetőséget biztosít arra, hogy az eladások során keletkező adatokat a rendszer kielemezze, és megmutassa a vevőáramlást, a vásárlók szokásait, a demográfiai jellemzőit stb., így hatékonyabb marketingtervek készíthetőek, és nyomon követhető a befektetések megtérülése is.