Acer garancia, és más rejtelmek.
Mindent a garanciáról, és a szervizelés folyamatáról.
Ezen a sorokon szeretnénk pontosan bemutatni az Acer által hazánkban is alkalmazott háztól-házig garancia szolgáltatást, illetve a központosított szervizelés előnyeit.
![]() |
Acer Helpdesk |
Nem kell órákat utaznunk a gép leadásához, igazodni szerviz nyitvatartáshoz, esetleg sorbanállva idegeskednünk, hiszen egy ilyen tortúra helyett csak egy telefonunkba kerül, és ingyenesen jön is a futár a meghibásodott készülékért. Egy kis feladatunk mégiscsak adódik, mert ilyen esetben célszerű fontos adatainkról mentést készíteni, pláne, ha a családi albumok is a gépen vannak, és biztonságosan becsomagolni (lehetőleg az eredeti dobozba, ha megvan) a szállításhoz a gépünket.
Ezután a futárszolgálat a gépet egy napon belül a Brnóban levő javítóbázisra viszi.
Innentől kezdve csak annyi a dolgunk hogy várjuk az értesítést, hogy mikor érkezik vissza a gépünk, amely ideális esetben 3-5 nap alatt ismét a kezünkben lehet.
![]() |
Tesztelés alatt |
A javítási folyamatot az Acer központi oldalán akár nyomon is követheti: (https://customercare.acer-euro.com/customercare/Default.aspx?CID=HU )
A központi javítóbázis intézménye szintén a mi érdekünkben került kialakításra, hiszen így egy helyen nagy alkatrészbázissal, és azonnal tudnak segíteni. Mivel a szerviz az Acer tualjdonában áll, nem kell egy harmadik cégre (szeriz kft) várni, hiszen a gyátó nyilván bőségesen el van látva alkatrészekkel, arról nem is beszélve, hogy az esetleges nem garanciális javítások is költséghatékonyabban végezhetőek itt el.
Itt a teljes folyamat a beérkezéstől a távozásig nyomonkövetett, és a legapróbb részletekig dokumentált, ami szintén az ügyfelek biztonságát hivatott szolgálni.
![]() |
Alkatrész készlet |
A teljes folyamatról, illetve a garanciális feltételekről a PROHARDVER oldalán levő Acerblogban egy kétrészes , részletes beszámoló készült, melyet az alábbi linkeken lehet olvasni:
http://prohardver.hu/hir/acer_blog_haztol-hazig_az_acer_szervizzel_2.html
http://prohardver.hu/hir/acer_blog_garancia_haztol-hazig_ii.html
Bízunk benne, hogy sikerült bemutatnunk, hogy az Acer Magyarországon a legmagasabb szintű szervizszolgáltatás nyújtja. Amennyiben további kérdése lenne a garanciális ügyintézést folyamatát illetősen, várjuk hívását a hét minden napján a 06-20-800-ACER, azaz a 06-20-800-2237 és 06-20-806-2237-es számokon az AcerShop-ban.