Magyarország Acer márkaboltjai +36 21 / 345 - 7700 info@acer.shop.hu

Acer hivatalos közlemény az Intel Sandy Bridge ügyről.

2011. február 07.
Az Acer Csoport teljes mértékben támogatja a vásárlókat és végfelhasználókat az Intel Sandy Bridge problémával kapcsolatban.

 

upload/articles/2/125/1_500x400.jpg

Az Intel Sandy Bridge alaplap chipset tervezési problémájával kapcsolatos bejelentését követően az Acer megerősítette, hogy együtt dolgozik az Intellel a probléma megoldásán, továbbá megtesz minden szükséges lépést annak érdekében, hogy minimalizálja a vásárlókat esetleg érő kényelmetlenségeket.

Az Acer már leállította azon termékek szállítását, amelyeket érint ez a probléma, valamint elindított egy programot is az érintett termékek vásárlóinak támogatása céljából. Ugyanakkor az Acer szoros együttműködésben dolgozik az Intellel a következő lépések koordinálásán.

Január 31-én az Intel bejelentette, hogy felfedezett egy tervezési hibát a második generációs Intel® Core™ processzorok (kódnevén Sandy Bridge) egyik támogató chipjében. A probléma hardveres jellegű, és szilikonos javítást igényelt. Az Intel elmondta, hogy néhány esetben, a Serial-ATA (SATA) csatlakozók az érintett chipseten belül idővel gyengébben működnek, potenciálisan kihatva az olyan SATA kapcsolatban levő eszközök teljesítményére vagy funkcionalitásra, mint például a merevlemezek vagy DVD meghajtók. A probléma a SATA 3 Gb/s csatlakozókat érinti, ugyanakkor a SATA 6 Gb/s csatlakozókat nem.

A probléma a kapcsolódási készséget érinti, azaz elképzelhető, hogy a gép nem képes azonosítani a merevlemezt vagy a DVD-t. Mivel ez a hatás meglehetősen hosszú idő után jelentkezik, az Intel arról tájékoztatta az érintett PC-k tulajdonosait, hogy nem feltétlenül fognak találkozni ezzel a problémával azonnal, és bátran használhatják számítógépeiket, míg a végleges megoldás meg nem születik.

Az Acer büszke arra, hogy olyan termékeket kínál, melyek mentesek anyag és gyártási hibáktól és minimalizálni kívánja ennek a problémának bármilyen hatását vásárlóira nézve. Ennek érdekében az Acer egy weblapot készít, ahol a vásárlók kideríthetik, hogy az általuk vásárolt termék érintett-e az említett problémával.  Időközben a vásárlók ellátogathatnak az Intel honlapjára, ahol pontos instrukciókat találnak arra nézve, hogy miként állapíthatják meg, hogy számítógépük érintett-e vagy sem.  Az oldal az alábbi címen található:

http://www.intel.com/consumer/products/processors/chipset.htm?iid=en_US_01_chipset+gg_headline.

Azok a vásárlók, akik érintett terméket vásároltak, jogosultak arra, hogy az Acer megjavítsa a terméküket a hatályos korlátozott garancia értelmében, amint a kijavított chipsetet az Intel rendelkezésre bocsájtja.  Alternatív megoldásként, az érintett vásárlók kapcsolatba léphetnek eladójukkal, hogy kihasználják a vonatkozó cserelehetőséget és másik Acer modellt válasszanak.

Kedvezményes hitel

Teljes körű hiteligénylés,
kedvező THM konstrukció

Szerviz otthonról

Szervizmunka és szállítás kényelmesen, gyorsan

15 napos teszt

Visszavásárlási garanciát adunk, akár cégeknek is

Árgarancia

Egyedülálló megoldás, hogy ne érhessen kellemetlenség

1 napos szállítás

Villámgyors kiszállítás, vedd át rendelésed akár már ma!
Megbízható bolt
SimplePay vásárlói tájékoztató