Tarolnak az Acer monitorok Észak-Amerikában
Bár a különféle díjak nagyon fontosak egy-egy számítástechnikai cég életében, a lényeg mégiscsak az eladásokon van. Hiszen hiába a sok elismerés, és a dicsérő cikkek, szavak, ha a profit elmarad a várt eredményektől.
Szerencsére az Acernek nem lehet panasza a forgalomra, ugyanis az elmúlt évben mind Kanadában, mind pedig az Egyesült Államokban igen sikeresen szerepeltek a tajvani gyártó monitorjai.
A siker kulcsa: time to market
Az Acer a siker egyik sarokkövének a „time to market” stratégiát tartja. És hogy mi is az a „time to market”? Tulajdonképpen az az idő, ami egy adott eszköz fejlesztésétől a piacra kerülésig eltelik.
Márpedig az informatikában és számítástechnikában az idő nagyon fontos tényező, hiszen ha egy fejlesztés túl sokáig tart, egy versenytárs még jóval azelőtt előjöhet egy konkurens termékkel, mielőtt mi – jelen esetben az Acer – a piacra dobnánk a saját eszközünket.
Széles termékpaletta
Annak, hogy az Acer termékei ennyire népszerűek, egy másik oka is van, mégpedig a széles termékpaletta. A tajvani gyártó a 21 colostól egészen a 35 hüvelykesig kínál monitorokat, ami azt jelenti, hogy így mindenki találhat magának megfelelőt.
A kiváló minőségű eszközök, az innovatív technológiák, valamint a piaci változásokra történő gyors reagálás szintén hozzájárulnak ahhoz, hogy az Acer ilyen sikeres nem csak Észak-Amerikában, de világszerte is.
20 és 23
A fenti két szám azokat a százalékokat jelenti, amekkora részesedést az Acer az LCD monitorok szegmensében szerzett az Egyesült Államokban (20%), valamint Kanadában (23%). Ezenfelül a tajvani cég mindkét országban növelte az eladásait az előző évihez viszonyítva, Kanadában ráadásul úgy, hogy jelentős visszaesés mutatkozott a monitoroknál.
Persze, ezek csak unalmas adatok, amik alapján senki nem dönt, amikor monitort, vagy bármilyen más számítástechnikai eszközt szeretne venni. De van egy olyan mondás, hogy ennyi ember nem tévedhet, vagyis nyilván nem véletlen, hogy ilyen sokan választják az Acer termékeit.