Cégnév: Notebook BP Kft.
Székhely: 1132 Budapest, Váci út 18.
Adószám: 22774547-2-41
Közösségi adószám: HU22774547
A rendelés leadása után gyorsan jelentkezünk telefonon és egyeztetjük az átvétel lehetséges idejét. Amennyiben a termék “azonnal átvehető” státuszt mutat a rendelés leadásakor az adott üzletben, akkor át is vehető akár még aznap. Amennyiben a következő nap van megjelölve, akkor a terméket külső raktárból kérjük le, ami a legtöbb esetben másnapra az üzletben van, de maximum 2 munkanapon belül megérkezik. Természetesen amint megjön azonnal értesítünk telefonon és lehet jönni érte. A bolti átvétellel rendelt terméket 5 napig tudjuk maximum tartani, ezt követően a rendelés törlésre kerül.
Híresen gyorsak vagyunk! Amennyiben hétköznapokon 16 óra előtt adod le a rendelésed és a weboldalunk holnapi szállítást ígér, akkor a következő munkanapon a DPD futárszolgálat már át is adja Neked a csomagot. Olvasd el erről a részletes tájékoztatónkat: IDE KATTINTVA
Hétvégén és ünnepnapokon a házhozszállítás szünetel, így a megrendeléstől számított legközelebbi munkanapon esedékes a kiszállítás. Feladáskor emailben értesítést küldünk, amelyben megadjuk a csomagszámot is, így lehetőség van a csomag követésére is a DPD weboldalán: https://www.dpd.com/hu/hu/tracking/
A házhoz szállítás költsége 1490 Ft-ba kerül, DPD futárszolgálattal küldjük a csomagot.
Megrendeléskor kiválaszthatod a fizetési módot:
Miután kosárba helyezted a megvásárolni kívánt terméket/termékeket, kattints a "Pénztárhoz" gombra, majd jelöld be a "Csomagautomata-FOXPOST" opciót. Ezután a legördülő listából válaszd ki a hozzád legközelebb eső FOXPOST automatát, hogy kényelmesen át tudd venni a csomagot.
Amint a csomag beérkezett az automatába SMS-ben fogsz kapni egy egyedi kódot, amivel ki tudod nyitni az automata megfelelő ajtaját. Az SMS tartalmazza a pontos átvételi határidőt (nap, óra, perc), ameddig a csomag átvehető az automatából. A Foxpost csomagautomata díja 990 Ft. További részletek a FOXPOST csomagautomata csomagátvételről az alábbi linken: www.foxpost.hu/ugyfelszolgalat#faq-3
Nem minden Acer termék kapható Magyarországon, de mi nagyon sokat teszünk érte, hogy ez minél ritkábban forduljon elő. Ha olyasmi terméket találtál, ami nálunk nem kapható, írj az ügyfélszolgálatnak és kiderítjük mi az oka, van-e esetleg helyette jobb termékünk, vagy utána nézünk, mikorra ér az országba a keresett modell.
A legtöbb esetben tudunk egyedi árajánlatot adni, de vannak kivételek. Nagyobb mennyiségű megrendeléskor, igény szerint tudunk akár konkrét konfigurációkat is gyártatni. Az egyedi árajánlattal kapcsolatos megkeresést az alábbi címre várjuk: szor.laszlo@acer.shop.hu
Ezekben az ügyekben nagy gyakorlattal rendelkezünk, keresd kereskedelmi igazgatónkat, igyekszünk gyorsan megoldani: szor.laszlo@acer.shop.hu
Ez a specialitásunk! Az AcerShop már több, mint 10 éves, ez alatt komoly szaktudás halmozódott fel. A márkaboltokban a kollégáink az Acer által kifejlesztett oktatási tréning programokon edződnek, és napi szinten sok-sok kedves vásárlónknak segítenek. Nincs buta és ciki kérdés, mindenkinek igyekszünk a munkájához, szórakozásához, az igényéhez legmegfelelőbb Acert megtalálni. Ha netán személyesen nem tudsz bejönni hozzánk, telefonon, vagy messengeren is készséggel segítünk!
Nincs akadálya, csak várni kell rá pár hetet. Írd meg nekünk mi az elképzelésed, és meg fogjuk mondani, milyen áron és mennyi idő alatt tudjuk legyártatni.
Természetesen! Több lehetőséget is adunk ehhez. Ha személyesen be tudsz jönni valamelyik márkaboltunkba, bármelyik Acert ki tudod próbálni. Ha online rendeltél, az átvétel előtt is ki tudod próbálni a saját gépedet. Cégünk a törvényi kötelezettségeket megtoldva 30 nap visszavásárlási garanciát biztosít minden olyan ügyfelének aki a "30 napos visszavásárlási garancia" szolgáltatást megvásárolja, akár online, akár személyes vásárlásról legyen szó. Ráadásul nem csupán magánszemélyeknek, hanem cégeknek is!
A termék megrendelésekor a fizetési módnál az Online hitelügyintézés opciót kell kiválasztani. Ezután lehetőség nyílik arra, hogy kiválasszuk a megfelelő konstrukciót, illetve pár adat megadása után láthatod a várható törlesztőrészletet. A megrendelés leadása után a hitelkérelem folyamata elindul a bank felé. Ezt követően a bank hamarosan jelentkezni fog a részletekkel. Bővebb információért kérünk látogass el ide: https://www.acershop.hu/online-aruhitel-acer-laptop-notebook-netbook-tablet/
Alapesetben ma már elég egy bankszámlakivonat, amely a tartózkodási címre szól és fel van tüntetve a közleményben a munkáltató neve, illetve az, hogy munkabér jóváírásként érkezett az összeg. Amennyiben ennek megfelelő a számlakivonat, nincs szükség munkáltatói igazolásra. Ettől függetlenül a bank dönthet úgy a bírálat közben, hogy bekér munkáltatói igazolást is a hitel elbírálásához, így célszerű mindjárt azt is hozni magunkkal, de nem kötelező. Ezen felül csak adókártya, személyi igazolvány és lakcímkártya szükséges az igénylés megkezdéséhez, ezek hiányában nem tudjuk elindítani a hitelkérelmet. Online hiteligénylésnél közvetlen a bank által bekért dokumentumok szükségesek.
Bolti vásárlás esetén, maga a kérelem felrögzítése nagyságrendileg 20 percet vesz igénybe, ezt követően a banki bírálat jellemzően automatikusan azonnal, illetve banki ellenőrzés esetén 10 percen belül megtörténik. Ezt követően már csak a papírmunka és a termék számlázása/átadása van hátra, így legfeljebb a folyamat 1 órán belül lezárul (ez rajtunk kívülálló okok miatt lehet akár több is).
Online hiteligénylésnél a szerződéskötés közvetlen a bankkal történik. A személyazonosságot igazolni kell, ma már van lehetőség online videós azonosításra, ez jelentősen felgyorsítja a folyamatot. A másik opció, hogy a bank által kiküldött futárnál igazoljuk magunkat, aki ezt követően a meglévő dokumentumokat közvetlen a banknak továbbítja. A végső bírálat igénybe vehet pár napot, mi akkor tudjuk küldeni a megrendelt terméket, amikor az áruhitel szerződés létrejött és ezt a bank visszaigazolja nekünk.
Az önrész megfizetése mindig a termék átvételekor esedékes, tehát bolti hiteligénylés esetén a termék átvételekor, online áruhitel igénylés esetén házhoz szállításkor a futárnak utánvétes fizetéssel, PickPackPont átvétel esetén az átvevőponton meghatározott fizetési módokban.
Tudunk feladni csomagot külföldre is, postával, illetve DPD futárszolgálattal, viszont minden esetben egyedi árajánlatot kell kérni a szállításra. Ehhez a pontos cím megadása szükséges, amelyet az igénnyel együtt az info@acer.shop.hu címre lehet elküldeni. Fontos figyelembe venni, hogy a külföldi szállítás költsége esetenként nagyon magas is lehet, illetve a szállítási idő lehet akár több hét is.
Nem probléma, fizess bankkártyával külföldről a webáruházban, és jelöld meg a személyt a rendeléskor, akinek kiszállítást kérsz, vagy akinek átadhatjuk itthon.
Akár 30 napos visszavásárlási garancia a acershop.hu-nál! A márkaboltokat és az online webáruházat működtető Notebook BP Kft. a törvényi kötelezettségeket megtoldva 30 nap visszavásárlási garanciát biztosít minden olyan ügyfelének aki a “30 napos visszavásárlási garancia” szolgáltatást megvásárolja, akár online, akár személyes vásárlásról legyen szó. A vásárló lehet magánszemély, cég, bármilyen vállalkozás, mi nem teszünk különbséget. Vásárlóink biztonságban vannak, ezen időszak alatt bármilyen indokkal meggondolhatják magukat, amennyiben a terméket visszajuttatják hozzánk, készséggel visszaadjuk a vételárat. Nincs kockázata egy gyors döntésnek.
Tehát a magyarországi, más online áruházaknál alkalmazott garanciához képest a gamer.shop.hu ezekben nyújt többet:
További részletek itt: https://www.acershop.hu/visszavasarlasi-garancia/
Az AcerShopokban szervizt nem működtetünk, de néhány szolgáltatásban minden bizonnyal tudunk segíteni. Memóriabővítés, SSD csere, ezek előre egyeztetett, egyedi munkadíjjal megvalósítható szolgáltatásaink. Vállaljuk a Windows telepítést, esetleg driverproblémák javítását. Törés, beázás, nagyobb hardverproblémák esetén külső szervizpartnert tudunk ajánlani.
Az Acer termékekre jellemzően két év gyártói garancia vonatkozik. Az egyes termékcsoportokban előfordulhatnak azonban kivételek, mert bizonyos felsőkategóriás notebookok (pl. Swift 5, Swift 7, Predator) esetében 3 év a gyártói garancia. Hasonló módon a monitoroknál ez szélesebb palettán mozog, ugyanis vannak 2, 3 vagy akár 5 év garanciával rendelkező modellek is (pl. Predator monitor sorozat, amelyekre 5 év garancia van), illetve a projektorok esetében is vannak olyan modellek, amelyek 2 vagy 3 év garanciával rendelkeznek.
Itt hívjuk fel figyelmed arra, hogy a vásárláskor lehetőséged van további, kiemelt garanciás szolgáltatásokat vásárolni.
Mindegyik Acer laptopra 3 év gyártói garancia jár. A monitoroknál szélesebb palettán mozog a garanciaidő, ugyanis vannak 2, 3 vagy akár 5 év garanciával rendelkező modellek is (pl. Predator monitor sorozat, amelyekre 5 év garancia van), illetve a projektorok esetében is vannak olyan modellek, amelyek 2 vagy 3 év garanciával rendelkeznek.
Itt hívjuk fel figyelmed arra, hogy a vásárláskor lehetőséged van további, kiemelt garanciás szolgáltatásokat vásárolni.
A meghibásodott, garanciális Acer termékekre ingyenes, háztól-házig garancia vonatkozik. Ez azt jelenti, hogy a garanciajegy hátulján található központi telefonszámot kell felhívni, ahol az ügyfélszolgálat felveszi a terméket a megadott hibával. Erről készül egy hibajegy, amelyhez egy esetazonosító társul, ez alapján lehet követni, érdeklődni adott esetben a készülék aktuális állapotáról. A bejelentést követően az acer központ egy DPD futárt fog küldeni a csomagért, más teendőnk nincsen. Amikor ezzel megvagyunk, a készüléket gondosan be kell csomagolni, ebből a szempontból javasoljuk, hogy a vásárolt termék dobozát a garanciális időtartam idejére érdemes eltenni, mert abba könnyű visszacsomagolni és biztonságos. Amennyiben már nincsen meg a doboz, mindenképpen biztonságosan be kell csomagolni egy dobozba, mert csak így szállítják el a terméket. Fontos, hogy az Acer szervizközpont csak hardveres eredetű hibát javít garanciában, szoftveres eredetű problémákat nem (pl. nem megfelelő telepítés, vírusos lett a gép, illesztőprogram hiánya stb.), illetve a gépen tárolt adatokért semmilyen felelősséget nem vállal! A garanciális ügyintézéshez szükséges a számla (másolat is jó) és a jótállási jegy.
Minden bizonnyal nincsen olyan eset, hogy nem javítható egy sérült készülék, maximum gazdaságtalan. Az Acer szervizközpont ebben az esetben is igénybe vehető. A készülék beérkezését követően a termék bevizsgálásra kerül, amiről küldenek utána egy árajánlatot, így mérlegelhető, hogy vállaljuk a javítás költségeit vagy nem. Utóbbi esetben a készülék visszaszállításra kerül javítatlanul, amely szállítási költséggel járhat.
Természetesen minden Acer termékünkre lehet garancia hosszabbítást vásárolni, akár sérülésre vonatkozó extra biztosítással is. A garancia idő meghosszabbítása minden termék esetében (laptop, monitor, projektor) elérhető, a pontos árak minden termék adatlapján felül megtalálhatók. A maximum időtartam, ameddig meg lehet hosszabbítani a garancia időtartamát 5 év, illetve az Extra opcióval a teljes garanciális időtartam alatt biztosítva van a termék, véletlenszerűen bekövetkezett sérülésekre is. Fontos tudni, hogy a kibővített garanciát csupán a vásárlás időpontjában lehet megvásárolni!