A webhely tartalmának megjelenítéséhez, a felhasználóbarát vásárlási élmény és a teljesítmény ellenőrzése érdekében sütiket és többféle szolgáltatást használunk. Számunkra fontos, hogy kényelmesen böngéssz az oldalon és az is fontos, hogy releváns tartalmakat láss, ami tényleg érdekel. További információkért olvasd el az Adatkezelési nyilatkozatot, mely tartalmazza a Cookie-kkal kapcsolatos részleteket.
Számunkra a vásárlók elégedettsége a legfontosabb, ezért ha vásárlás után 8 napon belül kedvezőbb áron találod meg az általad megvásárolt terméket a weboldalunkon, akkor a különbözet teljes összegét levásárolhatod. Pontosan hogyan? További információ
Cégünk a törvényi kötelezettségeket megtoldva 15 munkanap visszavásárlási garanciát biztosít minden ügyfélnek, akár online, akár személyes vásárlásról van szó. Legyen a vásárló magánszemély, cég, bármilyen vállalkozás, mi nem teszünk különbséget. További információ
Páratlan teljesítmény és stílus jellemzi az új Nitro 5 sorozatot.
A készülékház masszív, ugyanakkor vékony kialakítású, amely egy sejtelmes, piros színű billentyűzet megvilágítást kapott. Ehhez hozzájön még a szálcsiszolt alumínium hatású fedlap, amely igazán különleges, letisztult, prémium megjelenést kölcsönöz a notebooknak.
A Nitro sorozat gépeit egytől egyig komoly teljesítményű, akár felsőkategóriás, 9. generációs, hatmagos Intel® Core™ processzorok és NVIDIA® GeForce® videó kártyák hajtják, hogy mindig gördülékeny teljesítményt nyújtsanak professzionális munkához, valamint kirobbanó energiát a legkomolyabb grafikával rendelkező játékokhoz. Ehhez hozzájön még az akár 1 TB háttértár és egy villámgyors SSD meghajtó is, mely biztosítja, hogy a rendszer mindig ugrásra készen álljon.
A tökéletes képi megjelenítésért Full HD IPS kijelzők felelnek, akár 144Hz képfrissítéssel a tökéletesen sima, folyamatos játékélmény érdekében, míg a páratlan hangzásról a DTS® X:Ultra Audio hangrendszer gondoskodik.
A nagy teljesítményhez természetesen megfelelő hűtőrendszer párosul. A Coolboost technológia mindig az igénybevételnek megfelelően, akár pillanatok alatt magasabb fokozatra kapcsol.
Professzionális felhasználás, komoly játék teljesítmény? Az új Nitro 5 sorozat erre hivatott.
Specifikáció
Termék neve
Acer Nitro 5 - AN515-55-56F5 - Fekete - Matt kijelző - Már 3 év garanciával!
A régi, 10éves Aceremet cseréltem le erre, nem bántam meg egyáltalán, hogy maradtam a márkánál! Hihetetlenül gyors, remekül fut minden rajta. És még gyönyörű is!
Hitelesített vásárló
K. Csaba[2022.01.24. 21:37]
A design fantasztikus! 2 napon belül megérkezett!
Tökéletes ár érték arány! Brutális teljesítmény, amit tapasztaltam! Amire számítottam azt kaptam! A design fantasztikus! 2 napon belül megérkezett!
Hitelesített vásárló
T. Ildikó[2022.01.22. 09:42]
A legjobb választás volt! Szuper gamer gép!
A legjobb választás volt! Szuper gamer gép! Csak ajánlani tudom!
Hitelesített vásárló
Nitro 5 AN515-55 - Még több vélemény a sorozatról:
N. Gergely[2022.05.25. 00:12]
Acer Nitro 5 - AN515-55-56F5 vélemény: Már a második hónapban elromlott. A feladatkezelő nem látja a dedikált videokártyát és az eszköz is úgy viselkedik mintha nem lenne. Videokártya igénylő játékoknál mindig kék halált kap. Azon kívül jól működik mindenre használható csak játékra nem. Már mindent megpróbáltam, újratelepítettem az illesztőprogramokat, visszaállítottam gyári állapotba stb. Nem működött. Az egyetlen esélyem ha elküldöm szervizbe Csehországba. Ez viszont annyira körülményes hogy le a kalappal az előtt aki megfelelően fel tudja adni anélkül hogy elfelejtene valamit. Ha mégis sikerül majd feladni örülni fogok ha egyáltalán viszontlátom nemhogy még meg is javítják. Nem ajánlom senkinek hogy acer terméket vásároljon mert ha elromlik benne valami akkor iszonyatos macera lesz a garanciális javíttatás.
Hitelesített vásárló
AcerShop válasza [2022.05.26. 07:20]
Kedves Gergely! Hidd el, többezer terméket adnak fel futárszolgálatos szervizre ma már. Mivel a futár onnan viszi, ahol vagy és oda viszi, ahol vagy, ez a legkényelmesebb módja egy garancia ügyintézésének. Ha netán valamelyik acershop közeledben van, oda is beviheted, segítünk az egész folyamatban, pláne érdemes lenne átnéznünk, lehet, hogy nincs is igazi probléma, csak valamilyen beállítás okoz gondot.
K. Tamás[2022.04.29. 15:51]
Acer Nitro 5 - AN515-55-56F5 vélemény: Keresztlányomnak vettem ezt a gépet, de mivel nekem kellett telepíteni rá az op.rendszert így használtam egy kicsit és van némi véleményem. A notebook a konfigurációjának megfelelő teljesítményt hozta így azzal nem volt semmi bajom. Viszont az Acer támogatási szerverén van még mit javítani. A driverek támogatási oldala 300as hibával elérhetetlen volt egész idő alatt amíg használtam a notebookot. Így már érthető miért adnak CDt ill. miért tesznek egy driver partíciót a gépben lévő meghajtóra. A biost viszont nem lehet ezekről frissíteni, amit szintén szerettem volna megtenni. Meglepő volt az is, hogy a bolti eladó azt mondta, ha én bőviteném a gépet akkor az garancia vesztéssel jár, ami elég furcsa mivel a kettőnek nincs egymáshoz semmi köze, különösen akkor mikor pont előttem "bővített" egy gépet és még egy nyamvadt kesztyűt sem bírt felhúzni mikor a gépben kotorászott. Szerencsére itthon Asus ROG/TUF gépeink vannak ahol a használati utasítás úgy indít, hogy hogyan kell a gépet szétszedni és bővíteni, azt hiszem emiatt otthonra továbbra is maradni fogok Asus gépeknél.
Hitelesített vásárló
AcerShop válasza [2022.04.29. 16:40]
Kedves Tamás!
Örülünk, hogy összeségében tetszik a készülék, használják sokáig egészséggel!
Ami a támogatást illeti, sajnos az Acer saját weboldala tőlünk teljesen független dolog, néha vannak fennakadások, de jobbára jól működő oldalról van szó, kellemetlen véletlen, hogy Ön pont belefutott egy ilyen hibába. Reméljük nem tapasztal máskor ilyet.
A kollégánk pedig valószínűleg arra gondolt, hogy mi ugyebár hivatalos számlát állítunk ki arról, hogy munkát végeztünk a készüléken, így ha szervizes problémája lenne, nyugodtan be tudja mutatni, hogy általunk lett beszerelve, így a szerviz sem tud úgymond belekötni. Abban az esetben ha Ön, vagy bárki elkezdi otthon szétszedi a készüléket és valami nem a tervek szerint alakul, sérül/meghibásodik a készülék, akkor bizony a szerviz is szét fogja tárni a kezét, hogy ebben az esetben nem igazán érvényes a garancia, hiszen nem tudja semmivel igazolni, hogy szakszerűen lett volna szétszedve a készülék. Gyanítom ez az ASUS szervizben sincsen másképp, annak ellenére sem, hogy megmutatják hogyan kell szétszedni a készüléket.
Ezzel kapcsolatban megértését előre is köszönjük szépen és sok boldog órát kívánunk a keresztlányának a készülékhez!
És még gyönyörű is!